Next 2 you Chapter - 2

deNär vi kom fram till Ryan, gick vi in. Han visade mig runt i huset, sedan gick vi in till vardagsrummet.

'' Kan vi inte kolla på en film? '' frågade Ryan.

'' Jo de kan vi '' sa jag och Chaz i mun på varandra.

'' Vi kan väl se på en komedi '' sa Chaz.

'' Jo men ska vi inte vänta på eran kompis? '' frågade jag.

'' Jo de kanske är bäst om vi gör de '' sa dom

efter kanske 1 timme av bara prat, knackade det på dörren. Ryan gick och öppnade dörren, man hörde att dom sa hej bro, hur läget ?"

Efter dom hade pratat ett tag kom dom in i vardagsrummet . Och i förvånig såg jag att  va ...






Mina ögon blev stora som apelsiner när jag såg han komma gående in i vardagsrummet . Jag trodde jag drömmde , jag nöp mig men jag drömde inte . Det var helt och hålet verklighet. De va han . Han som jag älskar . Min största idol , den bästa människan på jorden . JUSTIN BIEBR !

'' hej , du måste vara Elina , ryan har berättat en heldel om dig ''

'' H..eee..j , ja de är jag '' stammade jag fram

'' Skulle jag kuna få en bild med dig justin , jag är ditt största fann !''

'' Klart att du får de , kom hit så tar vi en bild ''

När vi skulle ta kort , pussade han mig på kinden och tog ett kort . Han skrev sin aoutograf på min vita tröja . Jag kunde inte fatta att jag hade fått en puss av JUSTIN BIEBER !

'' Kan vi inte kolla på filmen nu ? ''

'' jo de kan vi chaz ''

Vi satte hos ner i soffan , Justin satt sig bervid mig . Jag var nära på att skrika av glädje . Filmen var sjukt rolig .

'' Killar jag har nog inte skrattat så här mycket på länge ! ''

'' Hahah , inte jag heller '' Sa justin med ett stort leende på läpparna .

Prescis när jag skulle gå hem hörde jag ifrån vardagsrummet att justin också skulle gå hem då. Mina kinder blev röda som tomater . När han kom gående mot mig , fick jag en rysning .

'' Du Elina ? ''

'' Ja , vad är de Justin ? ''

'' Jo jag undra om jag kunde få följa dig en bitt , om de är okej för dig ? ''

'' Ehh , aa de är okej , men du behöver inte om du inte vill ''

'' Hallå jag sa ju nys att jag ville de ''

Vi sa hejdå till som andra , sedan gick vi . Vi gick väldigt långsamt , även fast jag hade ganska brotom . När vi kom fram till mig sa han gonatt och gav mig en kram och en puss på kinden .

'' Du justin ?! '' skrek jag .

'' Aa ''

'' Kan vi inte ses någon annan dag också ? ''

'' klart vi kan de sweetti ''

Jag kunde inte fatta att justin bieber nyss sa ja och SWETTI !. När jag kom in i huset satt mamma och kollade på tv . Jag sa hej och gick upp på mitt rum . Jag tog genast fram mobilen och sms:ade Jasmine och Hilda .

Hörni jag har preics träffat JUSTIN BIEBER  , han kom hem till ryan . omg han pusade mig på kinden 2 gånger och kallde mig SWETTI ! kan ni fatta hur glad jag är ?!?!?!?

Skrev jag till dom båda . Jag fick svar av båda efter ungefär 2 minuter . Både kunde knappt tro de . specilt inte Jasmine .
Jag tog upp min laptop och gick in på twitter och skrev

'' omb my biggest dream came trou today , i met @justinbieber , i cant belive it ! ''

Efter de la jag ner laptopen . La mig i sängen . Och presic när jag hade sommnat fick jag jag sms , jag kollade vem de var ifrån , de var bara ett nummer , jag öppnade sms:et och de stog .

'' De va trevligt att träffa dig Elina , jag har inte haft så här roligt med en tjej förut . Jag ville bara säga att jag vill träffa dig igen kanske imoron , om det går för dig xx justin xx''

Jag besvarde sms:et med ett ja och sa gonatt . Den natten sommande jag med ett riktigt strot leende på läpparna .


Nästa morgon vaknade jag av den dära dryga klockan som vanligt , jag tog en kort varm dusch och plattde håret . Tog på mig líte mascara om ett rosa läppstift och tre sprut av someday , mer än vad jag brukar ha . När jag kom ner till köket hade mamma redan åkt till jobbet . Hon hade gjort lunsch till mig , idag var det pasta med kyckling.

Jag tog på mig mina rosa convers som passade till mitt rosa läppstift . Jag satte mig på skolbussen , jag brukar gå men jag orkade värkligen inte det idag .

När jag kom fram till skolan kom Jasmine och hilda till mig på en gång .

'' Elina seriöst träffade du justin igår ?!? ''

'' Ja de gjorde jag Jasmine , varför skulle jag ljuga om en sån sak? ''

'' Men på riktigt gjorde du värkligen det '' sa hilda

'' Ja de gjorde hon !''  Hörde vi en kille säga ganska nära oss .

Vi vände oss om och jag sa hur vet du det , inan jag såg vem det var som stog mitt framför oss....



Det blev ett ganska kort chapter - 2 men de får duga . Och vem är det som dom ser ? :)

kommentera !



Kommentarer
Postat av: johanna efrahemsdotter

jag bara älskar din blogg jag läser både den här och din riktiga blogg :)

jag är själv ett justin bieber fan jag har några frågor till dig du kanske kunde svar på, då skulle jag bli jätte glad:)



1, hur gammal är elina?

2,vem tycker du bäst om justin eller selina?

3,brukar du krusa ditt hår?

4, håller du på med någon idrott, isåfall vilken ?

5,finns det någon annan kändis kille som du gillar?

6,vad har du för klädstil ?



jag ÄLSKAR DIN BLOGG EMILIA MEN LITE TRÅKIGT ATT DU INTE UPPDADERAR MERA. ha det så bra nu emilia :P

2011-06-28 @ 22:51:31
Postat av: Lisa

Du måste göra fler, dom var ju hur jäkla bra som helst!

xx Lisa xx

2011-06-29 @ 13:20:40
Postat av: Anonym

Du går väldigt fort fram, men bra. Förresten, det stavas Sweetie, inte Swetti, det låter som svetti?)

2011-07-01 @ 22:43:26
Postat av: ClaraåLisa

Anonym klaga inte! /\

|

2011-07-05 @ 12:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0