Presentation.

Hej jag är en tjej som gillar justin bieber och har bestämmt mig för att göra en novell . Om just honom. Mitt namn är Emilia och kommer ifrån Gävle i Gävleborgs län . Denna blogg kommer jag göra noveller i . Just nu håller jag på med Chapter - 1 i Next 2 you , som novellen heter .

Hur jag kom fram till de namnet är för att jag älskar den låten och musik videon .
Jag är inte de största fanet om man säger så , men jag har lite bieberfever ändå.
Nu kanske ni undrar vad min novell ska handla om .

Det handlar om en tjej som heter Elina och är en av justins största fann .Hon kommer från Canada i Stratford. Allt har ungefär med han och göra . Och en dag händer de oväntade ....

Sen får ni inte veta , eller jo om ni följer den .

Jag hålller på med Chapter - 1 men den är inte riktigt klar . Den kommer antigen idag eller imorgon. 

Ja de va väll allt ni behövde veta .



Kommentarer
Postat av: Emilija Romaite

klickade precis in här, den verkar bra så jag tar nog och börjar följa den !



btw! fint namn ;)

2011-08-08 @ 22:08:44
URL: http://eemilijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0